دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

info@sooleiran.com beigi@sooleiran.com

سوله ایران - 09121017171 - Items filtered by date: شهریور 1395
شنبه, 27 شهریور 1395 04:30

فروش اسکلت فلزی ساختمان

فروش اسکلت فلزی ساختمان

با توجه به این که ساخت اسکلتهای فلزی برای ساختمان ها میتواند زمان کمتری را نسبت به ساخت اسکلت های فلزی طلب نماید میتواند نقش مهمی در تجارت و ساخت و ساز شما داشته باشد و در زمان ساختمان سازی شما صرفه جویی نماید.

شرکت سوله ایران به عنوان بزرگترین مجری ساخت اسکلت های فلزی در ایران آماده است تا با فروش اسکلت فلزی ساختمان در متراژهای کلان نیازمندیهای کارفرمایان را برطرف نماید. شما میتوانید از کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران دیدن نمایید و کیفیت محصولات ما را از نزدیک ببینید

خدمات فروش و ساخت اسکلتهای فلزی مسکن

1. ساخت واجراي انواع سازه فضا كار space frame

2. ساخت و اجراى انواع سازه هاي LSF

3. طراحى و اجراى انواع سازه هاى گلخانه

4. طراحى و اجراي انواع ديوار برشى فولادى

5. طراحى و اجراى انواع پوشش سقف وديوار بصورت پانل

 

 فروش اسکلت فلزی ساختمان

قیمت فروش اسکلت فلزی ساختمانها

جهت اطلاع از متریال های به کار رفته شده در اسکلت های فلزی و یا نحوه جوشکاری نیروهای کاری ، متراژهای آن و با شرکت سوله ایران تماس حاصل  نمایید.

برخی از لینک های مفید :

ساخت اسکلت فلزی فوری

سوله ایران دارای بزرگترین بانک سوله و متخصص در بخش مشارکت در ساخت در کشور با بیش از 15 اکیپ در سراسر کشور

دفتر مرکزی : (021)22220266

‎انبار مرکزی (021)-56867200

شماره تماس مدیریت : 09121017171

ساخت سوله

قیمت سوله دست دوم

مراحل ساخت ساختمان اسکلت فلزی از ابتدا تا انتها

قیمت سوله دست دوم  - قیمت سوله دست دوم اصفهان - فروش سوله دست دوم - قیمت سوله دست دوم فروشی

Published in اسکلت فلزی
جمعه, 12 شهریور 1395 04:30

سفارش ساخت اسکلت فلزی

سفارش ساخت اسکلت فلزی

از آنجا که ساخت اسکلت فلزی فرایندی کیفیت محور  محسوب می شود داشتن تیم مهندسی قوی در ساخت اسکلت فلزی و سوله دست دوم بسیار حیاتی است. تا بتوانید نیاز های خود را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تامین کنید . برای اطمینان از خرید سازه ای با کیفیت و با قیمت مناسب و دارای استاندارد دانستن موارد زیادی از جمله اینکه دفترجه اطلاعات مهندسی به روز رسانی شده باشد و داشتن اسناد مربوط به سازه ضروری است. در هنگام سفارش ساخت اسکلت فلزی دانستن این موضوع نیز مهم است و آن مربوط به سهولت در نصب سازه فلزی است که بتوان با کمترین میزان اسیب وارده به سازه آن را نصب و سر پا نمود

سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان

هزینه های تولید سازه های ساختمانی میتواند در ساخت و ساز و قیمت نهایی ساختمان اثر گذار باشد از این رو ساخت اسکلت فلزی ارزان می تواند در صورت تامین کیفیت مورد نظر جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های بتنی باشد.

در صورتی که تمایلی برا سفارش ساخت اسکلت فلزی ارزان دارید میتوانید از طریق بانک سوله ایران اقدام کنید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان زیر نظر متخصصین و مهندسین ساخته شده و با توجه به نقشه سازه به مشتری تحویل میشود. بانک سوله ایران تا استقرار کامل سازه در محل نصب با شما همراه بوده  و در کلیه مراحل بر اجرای سازه نظرات خواهد کرد

سفارش ساخت اسکلت فلزی فوری

 در هر جایی از ایران که هستید می توانید جهت سفارش ساخت اسکلت فلزی با ما تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید از این رو میتوانید بر اساس نقشه  و طرح خود در کوتاه ترین زمان نسیت به ساخت اسکلت فلزی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید آنچه مهم است در تحویل با کیفیت تری کار در کوتاه ترین زمان ممکن است . 

بانک سوله ایران به واسطه تعهد خود در زمینه ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت فلزی با کیفیت برتر و قیمت مناسب تلاش دارد تا بتواند رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نموده و بتواند در ذهن مخاطب خود ماندگار بماند. از این رو با رویکرد کیفیت میتوان رضایت مشتریان را جلب نمود . 

Published in اسکلت فلزی
جمعه, 12 شهریور 1395 04:30

خرید سوله دست دوم در تهران

قیمت سوله دست دوم در تهران

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت میکنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم در تهران کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم . توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

اگر در تهران قصد راه اندازی یک کارگاه صنعتی ، تالار ، انبار یا یک ساختمان جهت استفاده های اقتصادی دارید و تصمیم به ساخت یک سوله دارید پیشنهاد اقتصادی ما به شما استفاده از سوله دست دوم است ، چرا که می تواند هزینه ها را تا میزان بسیار زیادی کاهش دهد وشما را برای استارت یک فعالیت تجاری یاری رساند

 

خرید سوله دست دوم در تهران

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

  • سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸
  • سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸
  • سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸
  • سوله دست دوم قوسی
  • سوله دست دوم چند ضلعی

اگر قصد خرید سوله دست دوم در تهران را دارید بانک سوله ایران می تواند هدایت کننده شما برای خرید مناسب ترین سوله مورد نیاز باشد. بانک سوله ایران دارای گسترده ترین شبکه خدمات سوله دست دوم در ایران است

سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم در تهران

سوله های دست دوم  شرکت تماما دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده است کلیه سوله ها با رنگ امیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد .

فروش سوله دست دوم در تهران تخصص ماست ما با بالاترین سطح توان  عملیاتی در  بازسازی و تعمیرات سوله و همچنین تصب سوله برای خدمت رسانی در امر سازه های فلزی پیش ساخته میتوانیم درکوتاه ترین زمان نیاز های شما را پوشش دهیم 

‎شما میتوانید از انبار های وسیع مجموعه بانک سوله ایران دیدن فرمائید و سوله دست دوم مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت و با ارزانترین قیمت ممکن در همان لحظه بارگیری فرمائید. .

Published in سوله
پنج شنبه, 11 شهریور 1395 04:30

سوله دست دوم در تبریز

سوله دست دوم در تبریز

پیش از پرداختن به موضوع سوله دست دوم در تبریز لازم است بدانیم که تبریز به عنوان یکی از ارکان اقتصادی و تجاری و صنعتی ایران محسوب می شود و توانسته است به دلیل موقعیت استراتژیک خود جایگاه بسیار خوبی در صنعت ایران داشته باشد.

این منطقه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی بعضا شاهد میزان زیادی از فصل های بارش و سرمای طولانی است . این امر در توسعه شهری و ساخت و ساز این منطقه میتواند تاثیرات زیادی داشته باشد به گونه ای که ساخت اسکلت فلزی در تبریز کاملا توجیه پذیر و اقتصادی است زیرا ساخت و ساز با سازه های بتنی میتواند به دلیل سرمای بیش از حد موحب آسیب به بافت بتن شود . از این رو در احداث کارخانه ها، استفاده از سوله دست دوم بسیار بیشتر است، چرا که زمان تحویل سوله دست دوم بسیار کوتاه تر از ساخت سوله می باشد.

 مشاوره خرید سوله دست دوم 

مشاوره ساخت اسکلت فلزی

مشاوره ساخت سوله 

قیمت سوله دست دوم در تبریز

در صورتی که قصد تاسیس یک مجتمع صنعتی، تالار، انبار یا سازه ای را دارید که میتوانید برای ساخت ان از سوله های فلزی کمک بگیرید ما به شما سوله دست دوم را پیشنهاد میکنیم

اما شاید جالب باشد که دلیل پیشنهاد ما را بدانید. قیمت سوله دست دوم در تبریز بسیار ارزان تر ار سوله سازی است . بد نیست بدانید که قیمت سوله دست دوم به دلیل استفاده از سازه های اصلاح شده بسیار کم تر از سازه فلزی نو خواهد شد و با توجه به این که زمان ساخت نیز به دلیل آماده بودن سوله دست دوم کاهش می یابد میتواند بسیاری از افراد را برای استفاده از این روش جایگزین متقاعد کرد.

خرید سوله دست دوم
 

فروش سوله دست دوم در تبریز

شهرهای با میزان بالای ساخت و ساز و یا به عبارت دیگر شهر های با تعداد نفرات جمعیتی بالا به عنوان مصرف کننده های اصلی سوله های دست دوم و برپایی سازه های فلزی عظیم و غول پیکر شناخته می شوند.

از این رو میزان  خرید ساره های فلزی در ابر شهر ها به نسبت زیاد تر است .تبریز میتواند به عنوان یکی از شهرهای هدف فروش سوله دست دوم شناخته شود و براساس تعاریف صورت گرفته میتوان به عنوان یکی از مصرف کنندگان این سازه شناخته شود

سازه های فلزی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش می شوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از این سازه های فلزی پیش ساخته هستند . انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود.اما این که چرا سوله دست دوم در تبریز  ؟

ما توانسته ایم به عنوان بزرگترین تامین کننده این سازه های فلزی به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و به نیاز های به حق مشتریان در کوتاه ترین زمان پاسخ بگویم . فعالیت بانک سوله ایران چه در زمینه ساخت اسکلت فلزی در تبریز و چه در زمینه فروش سوله دست دوم می تواند به عنوان یک نمونه شاخص از خدمات ما مطرح باشد

خرید سوله دست دوم در تبریز

برای کسب مشاوره جهت خرید سوله دست دوم در تبریز می توانید از کارشناسان بانک سوله ایران راهنمایی بخواهید و از کارشناسان ما در مورد مراحل بازسازی سوله و روند تحویل سازه بازسازی شده به مشتری در کوتاه ترین زمان اطلاعات لازم را کسب کنید .

 از طریق بانک سوله ایران قادر خواهید بود در هر کجای ایران از خدمات زیر بهره مند شودید . 

ساخت سوله 

ساخت اسکلت فلزی 

 

برخی از لینک های مهم سایت sooleiran :

 

فروش سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

قیمت سوله های دست دوم

خرید سوله دست دوم

Published in سوله

دفتر مرکزی سوله ایران

021-22220266

انبار مرکزی سوله ایران

021-56867200

شماره موبایل مدیریت

09121017171

پست الکترونیک سوله ایران

Info@Sooleiran.com Beigi@Sooleiran.com